.

tidak perlukan perasaan n emosi yg berkaitan dengan C.I.N.T.A !

Tuesday, November 23, 2010

coretan diriku..

mase sy berbaju kurung!
20/11/2010
seorang budak perempuan yg rmbut separuh pnjang brwarne hitam. agak tinggi n gemuk. saya minat warne purple. hitam n bnyak lagy. suke memakai jeans n shirt ta pon jaket. ta slese ble mmakai track suit.*kcuali trpakse. mnat brbaju kurung. tp na pgi mane kan pakai baju kurung. takan duk umah pon na brbaju kurung? ahahaha.. klakar la plax jadinye. so sya pkai baju kurung just foe na pegy kenduri. sy bnyk sifat tersembunyi. ahaha.. saye sensetive. saye ta pndai pujuk n jage hati org. saya ta kaya. saye ta chantek. saya ta brape bijak *tp msih boleh brfikir. sy suke music n game. mnjadi photographer adelah salah satu impian saya! *arap2 trcapai. tp yg pnting skali n amat memalukan. saya mudah jatuh hati at sesiape yg baek pada saya n saya susah na lupekan dye. *ish! tamalu betul. saya sdang mngelakkan pasaan cinta. aahahhaa... cinta. berambus kaw dari aq! ahaha. saya suke mcm mcm.. blaa....blaa.. blaa... n ... blaa.
saye suke kawan! 
Photography Graphics, Tumblr Photography
*trsesat ny! ahahaaha

No comments:

Post a Comment